آشفتگی ذهنی
اثربخشی درمان حساسیتزدایی با حرکت چشم و پردازش مجدّد بر سرگردانی ذهنی، کمرویی و اضطراب در افراد با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]
اختلالات پارافیلیا
بررسی علایم روانشناختی در افراد با علایم اختلالات پارافیلیا و افراد عادی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 155-172]
اختلالات روانی
بررسی علایم روانشناختی در افراد با علایم اختلالات پارافیلیا و افراد عادی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 155-172]
اختلال هویت جنسی
بررسی مقایسه سبکهای مقابلهای، افکار ناکارآمد و مهارتهای زندگی در دانشجویان با اختلال هویت جنسی و عادی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 361-376]
استرس
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر سبکهای مقابلهای و تاب آوری زنان آسیب دیده از خشونت خانگی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
اسکلروز چندگانه
اثربخشی درمان شفقت محور بر افزایش بهزیستی روانشناختی در بیماران مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 411-429]
اضطراب جدایی
بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) در کاهش علایم اختلال اضطراب جدایی کودکان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 173-192]
اضطراب فراگیر
بررسی مقایسهای بازشناسی هیجانات پایه و پیچیده (صوتی و تصویری) در بیماران با اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 17-36]
اعتیاد
بررسی اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر درمان شناختی (MBCT) بر تحمل پریشانی و شکفتگی در بیماران مرد تحت درمان متادون [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 193-210]
اعتیاد به اینترنت
بررسی رابطهی علّی هیجانخواهی و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری تعلّق به همسالان منحرف در دانشجویان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 211-224]
افسردگی
اثربخشی معنویتدرمانی بر کاهش افسردگی بیماران در بیماران زن مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 141-154]
افسردگی
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نگرانی و افسردگی در زوجین با طلاق عاطفی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 225-246]
افسردگی
پیشبینهای افسردگی در دانشجویان: سرگشتگی ذهنی (عمدی و خودبهخود) و ذهن آگاهی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 247-264]
افسردگی از منظر قرآن
تبیین خودشناسی: بررسی انواع افسردگی از منظر قرآن در دانشجویان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 265-282]
افسردگی اساسی
بررسی مقایسهای بازشناسی هیجانات پایه و پیچیده (صوتی و تصویری) در بیماران با اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 17-36]
افکار ناکارآمد
بررسی مقایسه سبکهای مقابلهای، افکار ناکارآمد و مهارتهای زندگی در دانشجویان با اختلال هویت جنسی و عادی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 361-376]
ب
بازشناسی هیجان
بررسی مقایسهای بازشناسی هیجانات پایه و پیچیده (صوتی و تصویری) در بیماران با اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 17-36]
بخشش
بررسی رابطه بین نشخوار خشم و بخشش در دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی درمان شفقت محور بر افزایش بهزیستی روانشناختی در بیماران مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 411-429]
پ
پذیرش
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نگرانی و افسردگی در زوجین با طلاق عاطفی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 225-246]
ت
تابآوری
پیشبینهای رشد پس از سانحه در زنان مبتلا به آسیب: معنویتگرایی، حمایت اجتماعی، خودکارآمدی و تابآوری [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 305-320]
تاب آوری
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر سبکهای مقابلهای و تاب آوری زنان آسیب دیده از خشونت خانگی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
تحمل پریشانی
بررسی اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر درمان شناختی (MBCT) بر تحمل پریشانی و شکفتگی در بیماران مرد تحت درمان متادون [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 193-210]
تعلّق به همسالان منحرف
بررسی رابطهی علّی هیجانخواهی و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری تعلّق به همسالان منحرف در دانشجویان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 211-224]
تعهد
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نگرانی و افسردگی در زوجین با طلاق عاطفی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 225-246]
تقکّر ارجاعی
آموزش مهارتهای فراشناختی بر کاهش تفکّر ارجاعی و بهیود خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با شادکامی پایین [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 321-340]
ح
حساسیتزدایی با حرکت چشم و پردازش مجدد
اثربخشی درمان حساسیتزدایی با حرکت چشم و پردازش مجدّد بر سرگردانی ذهنی، کمرویی و اضطراب در افراد با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]
حمایت اجتماعی
پیشبینهای رشد پس از سانحه در زنان مبتلا به آسیب: معنویتگرایی، حمایت اجتماعی، خودکارآمدی و تابآوری [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 305-320]
خ
خشونت
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر سبکهای مقابلهای و تاب آوری زنان آسیب دیده از خشونت خانگی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
خودپنداره بدنی
مقایسه سبکهای هویت، خودپنداره بدنی و جهتگیری مذهبی در دانشجویان دختر با و بدون دوست پسر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 73-90]
خودشفقت
بررسی مدل سلامت روان، خودشناسی انسجامی و صفات شخصیت با نقش میانجی گری خودشفقتی در دانش جویان دختر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 341-360]
خودشناسی
تبیین خودشناسی: بررسی انواع افسردگی از منظر قرآن در دانشجویان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 265-282]
خودشناسی انسجامی
بررسی مدل سلامت روان، خودشناسی انسجامی و صفات شخصیت با نقش میانجی گری خودشفقتی در دانش جویان دختر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 341-360]
خودکارآمدی
پیشبینهای رشد پس از سانحه در زنان مبتلا به آسیب: معنویتگرایی، حمایت اجتماعی، خودکارآمدی و تابآوری [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 305-320]
خودکارآمدی تحصیلی
آموزش مهارتهای فراشناختی بر کاهش تفکّر ارجاعی و بهیود خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با شادکامی پایین [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 321-340]
د
دانشجویان دختر
مقایسه سبکهای هویت، خودپنداره بدنی و جهتگیری مذهبی در دانشجویان دختر با و بدون دوست پسر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 73-90]
درد مزمن
بررسی مقایسه مشکلات روانشناختی در بیماران مبتلا به درد مزمن و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 37-58]
درمان شفقت محور
اثربخشی درمان شفقت محور بر افزایش بهزیستی روانشناختی در بیماران مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 411-429]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) در کاهش علایم اختلال اضطراب جدایی کودکان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 173-192]
ذ
ذهن آگاهی
پیشبینهای افسردگی در دانشجویان: سرگشتگی ذهنی (عمدی و خودبهخود) و ذهن آگاهی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 247-264]
ذهن آگاهی مبتنی بر درمان شناختی
بررسی اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر درمان شناختی (MBCT) بر تحمل پریشانی و شکفتگی در بیماران مرد تحت درمان متادون [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 193-210]
ر
راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
پیشبینهای هراس اجتماعی در مادران کودکان پیش دبستانی: راهبردهای تنظیم شناختی هیجانی مادران [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 283-304]
رشد پس از سانحه
پیشبینهای رشد پس از سانحه در زنان مبتلا به آسیب: معنویتگرایی، حمایت اجتماعی، خودکارآمدی و تابآوری [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 305-320]
رواندرمانی مثبتنگر
بررسی اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر سازگاری زناشویی و شادکامی در زنان با تعارضهای زناشویی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 59-72]
روان درمانی مثبتنگر
مقایسه اثربخشی ذهن آگاهی و روان درمانی مثبت گرا بر سرمایههای روانشناختی دانشجویان دانشگاه آزاد گرگان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 377-392]
ز
زنان خانهدار
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود کیفیّت زندگی، کاهش فشار روانی ادراکشده و افزایش سلامت روان در زنان سرپرست خانوار [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 105-118]
س
سازگاری زناشویی
بررسی اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر سازگاری زناشویی و شادکامی در زنان با تعارضهای زناشویی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 59-72]
سبکهای مقابله
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر سبکهای مقابلهای و تاب آوری زنان آسیب دیده از خشونت خانگی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
سبکهای مقابلهای
بررسی مقایسه سبکهای مقابلهای، افکار ناکارآمد و مهارتهای زندگی در دانشجویان با اختلال هویت جنسی و عادی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 361-376]
سبکهای هویت
مقایسه سبکهای هویت، خودپنداره بدنی و جهتگیری مذهبی در دانشجویان دختر با و بدون دوست پسر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 73-90]
سرگشتگی ذهنی خودبهخود
پیشبینهای افسردگی در دانشجویان: سرگشتگی ذهنی (عمدی و خودبهخود) و ذهن آگاهی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 247-264]
سرگشتگی ذهنی عمدی
پیشبینهای افسردگی در دانشجویان: سرگشتگی ذهنی (عمدی و خودبهخود) و ذهن آگاهی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 247-264]
سرمایههای روانشناختی
مقایسه اثربخشی ذهن آگاهی و روان درمانی مثبت گرا بر سرمایههای روانشناختی دانشجویان دانشگاه آزاد گرگان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 377-392]
سلامت روان
بررسی مدل سلامت روان، خودشناسی انسجامی و صفات شخصیت با نقش میانجی گری خودشفقتی در دانش جویان دختر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 341-360]
ش
شادکامی
بررسی اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر سازگاری زناشویی و شادکامی در زنان با تعارضهای زناشویی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 59-72]
شکفتگی
بررسی اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر درمان شناختی (MBCT) بر تحمل پریشانی و شکفتگی در بیماران مرد تحت درمان متادون [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 193-210]
شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی
مقایسه اثربخشی ذهن آگاهی و روان درمانی مثبت گرا بر سرمایههای روانشناختی دانشجویان دانشگاه آزاد گرگان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 377-392]
ص
صفات شخصیت
بررسی مدل سلامت روان، خودشناسی انسجامی و صفات شخصیت با نقش میانجی گری خودشفقتی در دانش جویان دختر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 341-360]
ط
طلاق عاطفی
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نگرانی و افسردگی در زوجین با طلاق عاطفی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 225-246]
ف
فشار روانی ادراکشده
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود کیفیّت زندگی، کاهش فشار روانی ادراکشده و افزایش سلامت روان در زنان سرپرست خانوار [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 105-118]
فوبی اجتماعی
اثربخشی درمان حساسیتزدایی با حرکت چشم و پردازش مجدّد بر سرگردانی ذهنی، کمرویی و اضطراب در افراد با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]
ق
قرآن کریم
تبیین خودشناسی: بررسی انواع افسردگی از منظر قرآن در دانشجویان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 265-282]
ک
کمرویی
اثربخشی درمان حساسیتزدایی با حرکت چشم و پردازش مجدّد بر سرگردانی ذهنی، کمرویی و اضطراب در افراد با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]
کودک
بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) در کاهش علایم اختلال اضطراب جدایی کودکان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 173-192]
کودکان
پیشبینهای هراس اجتماعی در مادران کودکان پیش دبستانی: راهبردهای تنظیم شناختی هیجانی مادران [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 283-304]
کیفیّت زندگی
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود کیفیّت زندگی، کاهش فشار روانی ادراکشده و افزایش سلامت روان در زنان سرپرست خانوار [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 105-118]
م
مادران
پیشبینهای هراس اجتماعی در مادران کودکان پیش دبستانی: راهبردهای تنظیم شناختی هیجانی مادران [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 283-304]
مشکلات روانشناختی
بررسی مقایسه مشکلات روانشناختی در بیماران مبتلا به درد مزمن و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 37-58]
معنویت
پیشبینهای رشد پس از سانحه در زنان مبتلا به آسیب: معنویتگرایی، حمایت اجتماعی، خودکارآمدی و تابآوری [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 305-320]
معنویت درمانی
اثربخشی معنویتدرمانی بر کاهش افسردگی بیماران در بیماران زن مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 141-154]
مهارت خودآگاهی
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود کیفیّت زندگی، کاهش فشار روانی ادراکشده و افزایش سلامت روان در زنان سرپرست خانوار [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 105-118]
مهارت مدیریت فشار روانی
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود کیفیّت زندگی، کاهش فشار روانی ادراکشده و افزایش سلامت روان در زنان سرپرست خانوار [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 105-118]
مهارتهای زندگی
بررسی مقایسه سبکهای مقابلهای، افکار ناکارآمد و مهارتهای زندگی در دانشجویان با اختلال هویت جنسی و عادی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 361-376]
مهارتهای فراشناختی
آموزش مهارتهای فراشناختی بر کاهش تفکّر ارجاعی و بهیود خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با شادکامی پایین [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 321-340]
مولتیپل اسکلروزیس
اثربخشی معنویتدرمانی بر کاهش افسردگی بیماران در بیماران زن مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 141-154]
ن
نشخوار خشم
بررسی رابطه بین نشخوار خشم و بخشش در دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
نگرانی
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نگرانی و افسردگی در زوجین با طلاق عاطفی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 225-246]
نگرش مذهبی
مقایسه سبکهای هویت، خودپنداره بدنی و جهتگیری مذهبی در دانشجویان دختر با و بدون دوست پسر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 73-90]
ه
هراس اجتماعی
پیشبینهای هراس اجتماعی در مادران کودکان پیش دبستانی: راهبردهای تنظیم شناختی هیجانی مادران [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 283-304]
هیجانات پایه
بررسی مقایسهای بازشناسی هیجانات پایه و پیچیده (صوتی و تصویری) در بیماران با اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 17-36]
هیجانات پیچیده
بررسی مقایسهای بازشناسی هیجانات پایه و پیچیده (صوتی و تصویری) در بیماران با اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 17-36]
هیجانخواهی
بررسی رابطهی علّی هیجانخواهی و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری تعلّق به همسالان منحرف در دانشجویان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 211-224]