ابراز وجود
مقایسه اثربخشی آموزش خودمتمایزسازی و واقعیتدرمانی بر صمیمیت و توانایی ابراز وجود زنان متأهل [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-124]
اجرای واقعی تکنیک
مقایسه اثربخشی تصویرسازی ذهنی و اجرای واقعی تکنیک (اوسوتوگاری، اوگوش و تای اوتوشی) بر استرس ادراکشده جودوکاران زن [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 153-165]
اختلال استرس پس از سانحه
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر خودپنداره و تکانشگری در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 219-231]
اختلال به بازیهای اینترنتی
بررسی تأثیر آشفتگیهای روانشناختی و روابط موضوعی در ایجاد اختلال به بازیهای اینترنتی در دانشآموزان متوسطه شهر اراک [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 39-48]
اختلال مرزی
اثربخشی طرحواره درمانی بر تکانشگری، تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال مرزی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]
استرس
بررسی تأثیر آشفتگیهای روانشناختی و روابط موضوعی در ایجاد اختلال به بازیهای اینترنتی در دانشآموزان متوسطه شهر اراک [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 39-48]
استرس ادراکشده
مقایسه اثربخشی تصویرسازی ذهنی و اجرای واقعی تکنیک (اوسوتوگاری، اوگوش و تای اوتوشی) بر استرس ادراکشده جودوکاران زن [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 153-165]
اشتیاق تحصیلی
تبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ذهنآگاهی و خودکارآمدی تحصیلی: مدل تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-134]
اشتیاق تحصیلی
الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانشآموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 268-283]
اضطراب
بررسی تأثیر آشفتگیهای روانشناختی و روابط موضوعی در ایجاد اختلال به بازیهای اینترنتی در دانشآموزان متوسطه شهر اراک [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 39-48]
اضطراب اجتماعی
اثربخشی آموزش شفقت به خود بر حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و پریشانی روانشناختی در افراد با اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
اعتیاد به اینترنت
الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانشآموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 268-283]
اعتیاد به فستفود
اعتیاد غذایی و اعتیاد به فستفود، عوامل و بیماریهای مرتبط [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 59-72]
اعتیاد غذایی
اعتیاد غذایی و اعتیاد به فستفود، عوامل و بیماریهای مرتبط [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 59-72]
افسردگی
بررسی تأثیر آشفتگیهای روانشناختی و روابط موضوعی در ایجاد اختلال به بازیهای اینترنتی در دانشآموزان متوسطه شهر اراک [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 39-48]
افسردگی اساسی
اثربخشی درمان هیجان مدار بر امید به زندگی و خودکارآمدی در زنان افسرده با افکار خودکشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 206-218]
افکار خودکشی
اثربخشی درمان هیجان مدار بر امید به زندگی و خودکارآمدی در زنان افسرده با افکار خودکشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 206-218]
الگوهای ارتباطی زوجی
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهبود الگوهای ارتباطی زوجی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-24]
امید به زندگی
اثربخشی درمان هیجان مدار بر امید به زندگی و خودکارآمدی در زنان افسرده با افکار خودکشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 206-218]
انعطافپذیری شناختی
رابطه شفقت به خود و انعطافپذیری شناختی با رضایت از زندگی در زنان متأهل شهر اهواز [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]
انعطافپذیری شناختی
رابطه بین تابآوری و تحمل پریشانی در مادران دارای کودک با نشانگان نقصتوجه ـ بیشفعالی: نقش میانجی انعطافپذیری شناختی و دشواری در تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 256-267]
ب
بازداری هیجانی
رابطه نگرش جنسی و رضایتزناشویی در زنان متأهل شهر تهران: نقش میانجی بازداری هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 180-192]
باور به دنیای عادلانه
مقایسه باور به دنیای عادلانه، سبکهای دلبستگی و خودکارآمدی در نوجوانان پسر با رفتار خودجرحی بدون خودکشی و عادی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 232-243]
بهزیستی روانشناختی
نقش پدر در بهزیستی روان شناختی دختران نوجوان [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 145-152]
بیماریها
اعتیاد غذایی و اعتیاد به فستفود، عوامل و بیماریهای مرتبط [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 59-72]
پ
پایبندی مذهبی
پیش بینی پایبندی مذهبی بر اساس منبع کنترل و سبک دلبستگی در دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 193-205]
پدر
نقش پدر در بهزیستی روان شناختی دختران نوجوان [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 145-152]
پریشانی روانشناختی
اثربخشی آموزش شفقت به خود بر حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و پریشانی روانشناختی در افراد با اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
ت
تابآوری
رابطه بین تابآوری و تحمل پریشانی در مادران دارای کودک با نشانگان نقصتوجه ـ بیشفعالی: نقش میانجی انعطافپذیری شناختی و دشواری در تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 256-267]
تاب آوری
تبیین شدت درد و فاجعه سازی بیماران مبتلا به درد مزمن بر اساس تاب آوری و تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]
تحمل پریشانی
رابطه بین تابآوری و تحمل پریشانی در مادران دارای کودک با نشانگان نقصتوجه ـ بیشفعالی: نقش میانجی انعطافپذیری شناختی و دشواری در تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 256-267]
ترس از مرگ
پیشبینی ترس از مرگ براساس سبکهای دلبستگی ایمن و ناایمن در نوجوانان مبتلا به سرطان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 95-102]
تصویرسازی ذهنی
مقایسه اثربخشی تصویرسازی ذهنی و اجرای واقعی تکنیک (اوسوتوگاری، اوگوش و تای اوتوشی) بر استرس ادراکشده جودوکاران زن [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 153-165]
تفکر ارجاعی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات انجام شده بر تفکر ارجاعی دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 73-82]
تکانشگری
اثربخشی طرحواره درمانی بر تکانشگری، تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال مرزی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]
تکانشگری
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر خودپنداره و تکانشگری در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 219-231]
تنظیم هیجان
تبیین شدت درد و فاجعه سازی بیماران مبتلا به درد مزمن بر اساس تاب آوری و تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]
تنظیم هیجان
اثربخشی طرحواره درمانی بر تکانشگری، تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال مرزی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]
تنظیم هیجان
رابطه بین ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در کودکان دارای نشانههای نقص توجه-بیشفعالی: نقش میانجی تنظیم هیجان و هوش هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 166-179]
تنظیم هیجان تعارض زناشویی
اثربخشی زوجدرمانی دلبستگی محور بر حساسیت اضطرابی و تنظیم هیجان در زنان دارای تعارض زناشویی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 83-94]
ج
جودو
مقایسه اثربخشی تصویرسازی ذهنی و اجرای واقعی تکنیک (اوسوتوگاری، اوگوش و تای اوتوشی) بر استرس ادراکشده جودوکاران زن [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 153-165]
ح
حساسیت اضطرابی
اثربخشی آموزش شفقت به خود بر حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و پریشانی روانشناختی در افراد با اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
حساسیت اضطرابی
اثربخشی زوجدرمانی دلبستگی محور بر حساسیت اضطرابی و تنظیم هیجان در زنان دارای تعارض زناشویی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 83-94]
خ
خودپنداره
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر خودپنداره و تکانشگری در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 219-231]
خودجرحی
مقایسه باور به دنیای عادلانه، سبکهای دلبستگی و خودکارآمدی در نوجوانان پسر با رفتار خودجرحی بدون خودکشی و عادی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 232-243]
خودکارآمدی
مقایسه باور به دنیای عادلانه، سبکهای دلبستگی و خودکارآمدی در نوجوانان پسر با رفتار خودجرحی بدون خودکشی و عادی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 232-243]
خودکارآمدی
اثربخشی درمان هیجان مدار بر امید به زندگی و خودکارآمدی در زنان افسرده با افکار خودکشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 206-218]
خودکارآمدی اجتماعی
مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی شناختی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی اجتماعی نوجوانان پسر تک والد [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 244-255]
خود کارآمدی تحصیلی
تبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ذهنآگاهی و خودکارآمدی تحصیلی: مدل تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-134]
خودمتمایزسازی
مقایسه اثربخشی آموزش خودمتمایزسازی و واقعیتدرمانی بر صمیمیت و توانایی ابراز وجود زنان متأهل [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-124]
د
دانشآموزان
تبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ذهنآگاهی و خودکارآمدی تحصیلی: مدل تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-134]
دانشآموزان
فراتحلیل اثربخشی مداخلات انجام شده بر تفکر ارجاعی دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 73-82]
دانشجویان
پیش بینی پایبندی مذهبی بر اساس منبع کنترل و سبک دلبستگی در دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 193-205]
دختران نوجوان
نقش پدر در بهزیستی روان شناختی دختران نوجوان [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 145-152]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی شناختی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی اجتماعی نوجوانان پسر تک والد [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 244-255]
درمان هیجانمدار
اثربخشی درمان هیجان مدار بر امید به زندگی و خودکارآمدی در زنان افسرده با افکار خودکشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 206-218]
دشواری در تنظیم هیجان
رابطه بین تابآوری و تحمل پریشانی در مادران دارای کودک با نشانگان نقصتوجه ـ بیشفعالی: نقش میانجی انعطافپذیری شناختی و دشواری در تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 256-267]
دلبستگی اجتنابی
پیشبینی ترس از مرگ براساس سبکهای دلبستگی ایمن و ناایمن در نوجوانان مبتلا به سرطان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 95-102]
دلبستگی ایمن
پیشبینی ترس از مرگ براساس سبکهای دلبستگی ایمن و ناایمن در نوجوانان مبتلا به سرطان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 95-102]
دلبستگی دوسوگرا
پیشبینی ترس از مرگ براساس سبکهای دلبستگی ایمن و ناایمن در نوجوانان مبتلا به سرطان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 95-102]
ذ
ذهن آگاهی
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهبود الگوهای ارتباطی زوجی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-24]
ذهن آگاهی
تبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ذهنآگاهی و خودکارآمدی تحصیلی: مدل تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-134]
ر
رضایت از زندگی
رابطه شفقت به خود و انعطافپذیری شناختی با رضایت از زندگی در زنان متأهل شهر اهواز [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]
رضایت زناشویی
رابطه نگرش جنسی و رضایتزناشویی در زنان متأهل شهر تهران: نقش میانجی بازداری هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 180-192]
رفتاردرمانی شناختی
مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی شناختی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی اجتماعی نوجوانان پسر تک والد [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 244-255]
روابط موضوعی
بررسی تأثیر آشفتگیهای روانشناختی و روابط موضوعی در ایجاد اختلال به بازیهای اینترنتی در دانشآموزان متوسطه شهر اراک [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 39-48]
ز
زنان متأهل
رابطه نگرش جنسی و رضایتزناشویی در زنان متأهل شهر تهران: نقش میانجی بازداری هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 180-192]
زوجدرمانی دلبستگی محور
اثربخشی زوجدرمانی دلبستگی محور بر حساسیت اضطرابی و تنظیم هیجان در زنان دارای تعارض زناشویی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 83-94]
زوجین
مقایسه علل طلاق از دیدگاه مردان و زنان متقاضی طلاق توافقی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 135-144]
س
سبک دلبستگی
پیش بینی پایبندی مذهبی بر اساس منبع کنترل و سبک دلبستگی در دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 193-205]
سبکهای دلبستگی
مقایسه باور به دنیای عادلانه، سبکهای دلبستگی و خودکارآمدی در نوجوانان پسر با رفتار خودجرحی بدون خودکشی و عادی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 232-243]
سبک هویت
الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانشآموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 268-283]
سرطان
پیشبینی ترس از مرگ براساس سبکهای دلبستگی ایمن و ناایمن در نوجوانان مبتلا به سرطان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 95-102]
ش
شدت درد
تبیین شدت درد و فاجعه سازی بیماران مبتلا به درد مزمن بر اساس تاب آوری و تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]
شفقت به خود
اثربخشی آموزش شفقت به خود بر حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و پریشانی روانشناختی در افراد با اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
شفقت به خود
رابطه شفقت به خود و انعطافپذیری شناختی با رضایت از زندگی در زنان متأهل شهر اهواز [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]
ص
صمیمیت
مقایسه اثربخشی آموزش خودمتمایزسازی و واقعیتدرمانی بر صمیمیت و توانایی ابراز وجود زنان متأهل [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-124]
ط
طرحواره درمانی
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر خودپنداره و تکانشگری در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 219-231]
طرحواره درمانی
اثربخشی طرحواره درمانی بر تکانشگری، تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال مرزی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]
طلاق
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهبود الگوهای ارتباطی زوجی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-24]
طلاق توافقی
مقایسه علل طلاق از دیدگاه مردان و زنان متقاضی طلاق توافقی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 135-144]
ع
عدم تحمل بلاتکلیفی
اثربخشی آموزش شفقت به خود بر حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و پریشانی روانشناختی در افراد با اضطراب اجتماعی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
علل طلاق
مقایسه علل طلاق از دیدگاه مردان و زنان متقاضی طلاق توافقی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 135-144]
ف
فاجعه انگاری
تبیین شدت درد و فاجعه سازی بیماران مبتلا به درد مزمن بر اساس تاب آوری و تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]
فراتحلیل
فراتحلیل اثربخشی مداخلات انجام شده بر تفکر ارجاعی دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 73-82]
م
مداخلات آموزشی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات انجام شده بر تفکر ارجاعی دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 73-82]
منبع کنترل
پیش بینی پایبندی مذهبی بر اساس منبع کنترل و سبک دلبستگی در دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 193-205]
ن
ناگویی هیجانی
اثربخشی طرحواره درمانی بر تکانشگری، تنظیم هیجان و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال مرزی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 25-38]
ناگویی هیجانی
رابطه بین ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در کودکان دارای نشانههای نقص توجه-بیشفعالی: نقش میانجی تنظیم هیجان و هوش هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 166-179]
نشانگان نقصتوجه - بیش فعالی
رابطه بین ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در کودکان دارای نشانههای نقص توجه-بیشفعالی: نقش میانجی تنظیم هیجان و هوش هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 166-179]
نشانگان نقصتوجه ـ بیش فعالی
رابطه بین تابآوری و تحمل پریشانی در مادران دارای کودک با نشانگان نقصتوجه ـ بیشفعالی: نقش میانجی انعطافپذیری شناختی و دشواری در تنظیم هیجان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 256-267]
نظریه ذهن
رابطه بین ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در کودکان دارای نشانههای نقص توجه-بیشفعالی: نقش میانجی تنظیم هیجان و هوش هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 166-179]
نگرش جنسی
رابطه نگرش جنسی و رضایتزناشویی در زنان متأهل شهر تهران: نقش میانجی بازداری هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 180-192]
نوجوانان پسر تک والد
مقایسه اثربخشی رفتاردرمانی شناختی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی اجتماعی نوجوانان پسر تک والد [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 244-255]
و
واقعیتدرمانی
مقایسه اثربخشی آموزش خودمتمایزسازی و واقعیتدرمانی بر صمیمیت و توانایی ابراز وجود زنان متأهل [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-124]
ه
هوش هیجانی
رابطه بین ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در کودکان دارای نشانههای نقص توجه-بیشفعالی: نقش میانجی تنظیم هیجان و هوش هیجانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 166-179]
هوش هیجانی
الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانشآموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 268-283]