دوره 11 (1404)
دوره 10 (1403)
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
تعداد مقالات: 6
رابطه طرحواره های ناسازگار و احساس تنهایی با انزوای دختران دارای اختلال بدشکلی
دوره 10، شماره 4 ، دی 1403، صفحه 1-14
چکیده
هدف از این پژوهش پیشبینی انزوای دختران دارای اختلال بدشکلی بر اساس طرحوارههای ناسازگار و احساس تنهایی بود. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روششناسی توصیفی و با روش همبستگی (پیشبین) بود. جامعه ... بیشتراثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطافپذیری شناختی، نشخوارفکری و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه دوم دارای افت تحصیلی
دوره 10، شماره 4 ، دی 1403، صفحه 15-28
چکیده
درمان مبتنی بر پذیرش وتعهد (ACT) یکی از درمانهای نوظهور موج سومی است که به جای تغییر افکار برکاهش نفوذ فکر بر رفتار و عملکرد فرد و همچنین افزایش انعطافپذیری روانشناختی متمرکز است. پژوهش حاضر با هدف ... بیشتراثربخشی درمان شناختی رفتاری بر کیفیت روابط جنسی و ابرازگری هیجانی زنان شاغل قربانی خشونت خانگی شهر خرمآباد
دوره 10، شماره 4 ، دی 1403، صفحه 29-38
چکیده
هدف پژوهش حاضر تعیین اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر کیفیت روابط جنسی و ابرازگری هیجانی زنان شاغل قربانی خشونت خانگی شهر خرمآباد بود. طرح تحقیق به صورت نیمه آزمایشی با پیشآزمون–پسآزمون، با دو ... بیشترارائه مدل ساختاری نقش آسیبهای دوران کودکی در حفظ ازدواج و خشونتهای رابطه با میانجیگری ارزش همسری
دوره 10، شماره 4 ، دی 1403، صفحه 39-52
چکیده
هدف پژوهش حاضر ارائه مدل ساختاری نقش آسیبهای دوران کودکی در حفظ ازدواج و خشونتهای رابطه با میانجیگری ارزش همسری بود. جامعه آماری شامل افراد متأهل شهرستان داراب و شیوة نمونهگیری بهصورت در دسترس ... بیشترطراحی و ارزیابی مدل ساختاری صفات تاریک شخصیت دانشجویان براساس ترومای دوران کودکی و نقش واسطهای طرحوارههای ناسازگار اولیه
دوره 10، شماره 4 ، دی 1403، صفحه 53-66
چکیده
تحقیق حاضر با هدف ارزیابی و آزمون مدل ساختاری صفات تاریک شخصیت دانشجویان بر اساس ترومای دوران کودکی و نقش واسطهای طرحوارههای ناسازگار اولیه انجام شد. این مطالعه از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش انجام ... بیشتررابطه عواطف مثبت و منفی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در دانشآموزان
دوره 10، شماره 4 ، دی 1403، صفحه 67-74