بخشی، مریم، مروتی، ذکراله، الهی، طاهره و شاهمحمدیان، سارا. (1397). اثربخشی هنردرمانی بر مهارتهای اجتماعی-ارتباطی، تنظیم هیجان و انعطافپذیری رفتاری در کودکان مبتلا به اختلالهای طیف اُتیسم. فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی، 8(30)، 177-155.
پورحسین، رضا، حبیبی، مجتبی، عاشوری، احمد، قنبری، نیکزاد، ریاحی، یاسمن و قدرتی، سعید. (1394). میزان شیوع اختلالات رفتاری در کودکان پیشدبستانی. مجله اصول بهداشت روانی، 17(5)، 239-234.
جنگی، شهلا، شیرآبادی، علیاکبر، جانی، ستاره و پوراسمعلی، اصغر. (1394). اثربخشی هنردرمانی بر پایه نقاشی درمانی در کاهش اضطراب کودکان دچار لکنت زبان. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، 23(2)، 60-53.
جوادی، فرشته و مقدم، کاوه. (1395). اختلالهای طیف اُتیسم (تعاریف اختلال، سیر تحولی و طبقهبندی مداخلههای درمانی، توانبخشی و آموزشی. فصلنامه اطلاعرسانی، آموزشی، پژوهشی، 10(39)، 39-33.
حیدری، محمود، بختیارپور، سعید، مکوندی، بهنام، نادری، فرح و حافظی، فریبا. (1395). بررسـی اثـربخـشی آمـوزش برنامـه فرنـدز بـر اضطراب کودکان شهر شیراز. فصلنامه روشها و مدلهای روانشناختی، 7(24)، 38-24.
خانجانی، زینب و بهادری خسروشاهی، جعفر. (1396). بررسی تحول همدلی، اختلالات درونیسازی و برونیسازی در دانشآموزان دختر و پسر 5 تا 11 سال. فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی، 8(30)، 218-195.
رحیمی، علیرضا، خرمآبادی، یداله، نوابی، یاور و معین، راهله. (1395). بررسی میزان تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش رفتارهای خطرساز دانشآموزان پسر دورهی متوسطه در معرض خطر. مجله علمی پژوهان، 15(1)، 51-43.
زارعزاده خیبری، شیوا، رفیعینیا، پروین و اصغری نکاح، سیدمحسن. (1393). اثربخشی هنردرمانی گروهی بیانگر بر خودکارآمدی تعاملی کودکان آسیبدیده از سرپرستی. مجله روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی، 10(40)، 371-381.
ساجدی، ژیلا، ضرابیان، کاظم و صادقیان، عفت. (1389). بررسی شیوع مشکلات رفتاری کودکان ۳ تا ۶ ساله مهدهای کودک و کلاسهای آمادگی تحت نظارت سازمان بهزیستی شهر همدان. مجله مراقبت پرستاری و مامایی ابنسینا، 18(1)، 21-11.
شفیعپور، سیدهزهرا، شیخی، علی، میرزایی، مهشید و کاظمنژاد، لیلی. (1394). سبکهای فرزندپروری و ارتباط آن با مشکلات رفتاری کودکان. مجله پرستاری و مامایی جامعنگر، 25(76)، 56-49.
قدمپور، عزتاله، شهبازیراد، افسانه، محمدی، فرشته و عباسی، منظر. (1394). اثربخشی بازی درمانی بیرهنمود بر کاهش اختلالات رفتاری کودکان پیشدبستانی. فصلنامه روانشناسی تربیتی، 38(11)، 127-113.
کریمی، ناهید، مهرافزون، داریوش و جعفری، علیرضا. (1396). تأثیر آموزش مهارتهای زندگی به روش قصهگویی بر مؤلفههای خلاقیت. فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 7(2)، 166-149.
محمدی، اکبر و رادین، عاطفه. (1396). اثربخشی هنردرمانی بر پایه نقاشی بر کاهش افسردگی، اضطراب و پرخاشگری در کودکان پیشدبستانی. فصلنامه روانشناسی تحلیلیشناختی، 8(28)، 51-43.
محمدی، مسعود، ویسی رایگانی، علیاکبر، جلالی، رستم، قبادی، اکرم و عباسی، پروین. (1397). شیوع اختلالات رفتاری در کودکان ایران. مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران، 28(169)، 181-172.
مینایی، اصغر. (1395). انطباق و هنجاریابی سیاهه رفتاری کودک آخنباخ، پرسشنامه خودسنجی و فرم گزارش معلم. فصلنامه کودکان استثنایی، 6(1)، 558-529.
نیوشا، بهشته، گنجی، کامران و خادمی عادل، لیلا. (1391). میزان شیوع اختلالهای رفتاری درکودکان پیشدبستانی شهرستان رزن. فصلنامه کودکان استثنایی، 2(12)، 54-37.
ویسکرمی، حسنعلی، منصوری، لیلا و روشننیا، سمیه. (1396). اثربخشی نقاشی درمانی بر معنای زندگی و سلامت روان دانشآموزان دختر دارای پیشرفت تحصیلی پایین. فصلنامه فرهنگ مشاوره و رواندرمانی، 8(32)، 62-39.
یوسفی، زهرا و دانشمند خوراسگانی، مینا. (1396). اثربخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزندپروری براساس اصلاح طرحوارههای ناسازگار به مادران بر بهبود مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی. فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 18(4)، 71-62.
Achenbach, T. M., & Rescorla, L. A. (2001). Manual for the ASEBA schoolage forms and profiles. burlington.,vt: The university of vermont, research center for children, youth and families. United States: ASEBA, Burlington, VT.
Azuar, C., & Levy, R. (2018). Behavioral disorders: The ‘blind spot’ of neurology and psychiatry. Revue Neurologique, 174(4), 182-189.
Binson, B., & Lev-Wiesel, R. (2018). Promoting personal growth through experiential learning: The case of expressive arts therapy for lecturers in Thailand. Frontiers in Psychology, 8(3), 2276.
Crozier, S. H., & Tincani, M. J. (2015). "Using a modifed social story to decrease disruptive behavior of a child with Autism". Focus on Autism & Other Developmental Disabilities, 20(3), 150-157.
Ghasemian, A., & Kumar, G. V. (2017). Effect of life skills training on psychological distress among male and female adolescent students. Indian Journal of Health and Wellbeing, 8(4), 279-282.
Giagazoglou, P. & Papadaniil, M. (2018) Effects of a storytelling program with drama techniques to understand and accept intellectual disability in students 6 - 7 years old. a pilot study. Advances in Physical Education, 8(2), 224-237.
Glosser, R. (2011). Examination of the relationship between the child behavior checklist/ 6-1 and the social responsiveness scale parent forms using individuals with high functioning Autism. Doctoral Dissertation, Indiana University of Pennsylvania.
Gussak, D., & Rosal, M. L. (2016). The wiley handbook of art therapy. United States: Wiley Online Library.
Hansson, L., Lexen, A., & Holmen, J. (2017). The effectiveness of narrative enhancement and cognitive therapy: a randomized controlled study of a selfstigma intervention. Soc Psychiatry Psychiatre Epideminol, 10(3), 135-149.
Harding, A., & Steven, A. J. (2016). American psychiatric association, diagnostic and statistional manual of mental disorders. New York: McGraw Hill Inc.
Hita, C. R, & Kumar, G. V. (2017). Effect of life skills training on emotional distress: A comparative study between adolescent boys and girls. The International Journal of Indian Psychology, 5(1), 145-155.
Holmqvist, G., Roxberg, A., Larsson, L., & Lundqvist-Persson, C. (2017). What art therapists consider to be patient’s inner change and how it may appear during art therapy. The Art in Psychology, 56(21), 45-52.
Houtepen, J. A., Sijtsema, J. J., Van der Lem, R., Van Hooydonk. I. C., & Bogaerts, S. (2019). Social support, attachment and externalizing behavior in forensic patients with attention-deficit hyperactivity disorder. International Journal of Law and Psychiatry, 64(1), 106-116.
Kapitan, L. (2017). Introduction to art therapy research. London, United Kingdom: Routledge.
King, J. L. (2016). Art therapy, trauma, and neuroscience: Theoretical and practical perspectives. London, United Kingdom: Routledge.
Mc Niff, S. H. (2009). Art as medicine (Creating a therapy of the Imagingation). London: Shambhala.
McDonald, A., & Drey, N. S. (2018). Primary-school-based art therapy: a review of controlled studies. International Journal of Art Therapy, 23(1), 33-44.
Newcomer, K. L. (2016). Validity and reliability of the timed-stands test for patients with rheumatoid arthritis and other chronic diseases. The Journal of Rheumatology, 20(1), 21 27.
Santos, L. M. D., Queirós, F. C., Barreto, M. L., & Santos, D. N. D. (2016). Prevalence of behavior problems and associated factors in preschool children from the city of Salvador, state of Bahia, Brazil. Revista Brasileira de Psiquiatria, 38(1), 46–52.
Schneider, P., & Dube, R. V. (2015). "Story presentation effects on children’s retell content". Am J Speech Lang Pathol, 14, 52-60.
Stepney, S. A. (2017). Art therapy with students at risk: Fostering resilience and growth through self-expression. United States: Charles C Thomas Publisher.
Torgerson, C. N. (2018). Road map to recovery: An expressive arts therapy intervention. Alcoholism Treatment Quarterly, 36(2), 286-290.
Ugurlu, N., Akca, L., & Acarturk, C. (2016). An art therapy intervention for symptoms of post-traumatic stress, depression and anxiety among Syrian refugee children. Vulnerable Children and Youth Studies, 11(2), 89-102.