دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
نویسنده = رضا احمدی
تعداد مقالات: 2
بررسی الگوی ساختاری اشیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی: نقش میانجی ارزش ذاتی تکلیف
دوره 9، شماره 1 ، خرداد 1402
چکیده
هدف پژوهش حاضر بررسی الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روان شناختی با میانجی گری ارزش ذاتی تکلیف بود. روش پژوهش، همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم ... بیشترتبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ذهنآگاهی و خودکارآمدی تحصیلی: مدل تحلیل مسیر
دوره 8، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 115-134