تبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ذهن‌آگاهی و خودکارآمدی تحصیلی: مدل تحلیل مسیر
تبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ذهن‌آگاهی و خودکارآمدی تحصیلی: مدل تحلیل مسیر

الهام فارسیمدان؛ احمد غضنفری؛ رضا احمدی؛ مریم چرامی

دوره 8، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 115-134

https://doi.org/10.22055/jacp.2023.42764.1269

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ذهن‌آگاهی و خود کارامدی تحصیلی در قالب یک مدل علی بود. روش پژوهش، همبستگی و از نوع تحلیل مسیر بود. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم ...  بیشتر