اثربخشی آموزش تکنیک‌های تنظیم هیجان بر ناگویی خلقی در سربازان
اثربخشی آموزش تکنیک‌های تنظیم هیجان بر ناگویی خلقی در سربازان

مجتبی رضایی؛ غلام رضا جعفری؛ حسن آقایی؛ محسن کریمی

دوره 2، شماره 3 ، آذر 1395، ، صفحه 99-114

https://doi.org/10.22055/jacp.2018.23897.1057

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش تکنیک‌های تنظیم هیجان بر ناگویی خلقی در سربازان انجام شد. این پژوهش کارآزمایی بالینی با پیش‌آزمون، پس‌آزمون و پیگیری بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه‌ی سربازان ...  بیشتر