الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانش‌آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت
الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانش‌آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت

محمد حسن عموشاهی؛ ساناز شاه سنائی

دوره 8، شماره 4 ، اسفند 1401، ، صفحه 268-283

https://doi.org/10.22055/jacp.2024.45460.1335

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی براساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانش‌آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان با نقش میانجی اعتیاد به اینترنت بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی به ...  بیشتر