مقایسه‌ی‌ کارکرد خانواده، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای
مقایسه‌ی‌ کارکرد خانواده، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای

زینب برنوس؛ منیجه شهنی ییلاق؛ سیروس عالی پور

دوره 2، شماره 3 ، آذر 1395، ، صفحه 39-58

https://doi.org/10.22055/jacp.2018.21711.1030

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف  مقایسه‌ی‌ کارکرد خانواده، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر مبتلا و غیرمبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای دبستان‌های شهر اهواز با کنترل ترتیب تولد ...  بیشتر