اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و سازگاری دختران نابینا
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و سازگاری دختران نابینا

سجاد تاجور رستمی؛ فاطمه رحیمی خوراسگانی؛ ملیحه السادات کاظمی

دوره 2، شماره 2 ، شهریور 1395، ، صفحه 49-66

https://doi.org/10.22055/jacp.2017.17310.1008

چکیده
  هدف از اجرای این پژوهش بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و سازگاری دختران نابینای شهر شهرکرد بود. روش تحقیق از نوع نیمه آزمایشی (پیش‌آزمون-پس‌آزمون با گروه کنترل) بود. جامعه‌ی آماری، ...  بیشتر