تأثیر آموزش جرأتمندی بر خودپنداره دانشجویان پزشکی
تأثیر آموزش جرأتمندی بر خودپنداره دانشجویان پزشکی

نسیم شمس علیزاده؛ کیوان کاکابرایی؛ حمزه احمدیان؛ مریم ضابط؛ نرگس شمس علیزاده

دوره 1، شماره 1 ، خرداد 1394، ، صفحه 61-76

https://doi.org/10.22055/jacp.2015.11506

چکیده
  این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آموزش جرأتمندی بر خودپنداره دانشجویان پزشکی انجام شد. طرح پژوهش به صورت نیمه آزمایشی با پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل انجام شد. نمونه‌گیری به روش در دسترس صورت گرفت. گروه ...  بیشتر