اورکی، محمد؛ بیات، شهره و خدادوست، ساناز. (1392). بررسی مقایسه اثربخشی مداخلة شناختی-رفتاری مبتنی بر الگوی مارلات با اثربخشی مداخلة شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی در سلامت روان درمانجویان وابسته به کراک. فصلنامه روانشناسی سلامت، 1(2)، 22-31.
آزادمردی، اسفندیار؛ مقتدائی، کمال و آریاپوران، سعید. (1392). اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر علائم روانشناختی جانبازان با اختلال استرس پس از سانحه. مجله علوم رفتاری، 7(1)، 77-67.
بختیاری، آزاده و عابدی، احمد. (1391). اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر الگوی فراشناختی ذهنآگاهی انفصالی بر افسردگی پس از زایمان. فصلنامه روانشناسی کاربردی، 6(22)، 9-2.
برجعلی، احمد. (1392). اثربخشی درمانشناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر کاهش تعارضات والد، فرزندی در نوجوانان. مجله علوم رفتاری، 7(1)، 6-1.
خدادادی سنگده، جواد؛ تولائیان، سیدعبدالحسین و بلقانآبادی، مصطفی. (1393). اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر به شیوه گروهی بر افزایش شادکامی مادران کودکان با نیازهای ویژه. روانشناسی خانواده، 1(1)، 19-9.
خسروشاهی، جعفر؛ هاشمی نصرتآبادی، تورج و بیرامی، منصور. (1391). رابطه سرمایه روانشناختی و ویژگیهای شخصیتی با رضایت شغلی در کتابداران کتابخانههای عمومی شهر تبریز. پژوهنده، 17(۶)، ۳۱9-۳۱3.
هاشمی نصرتآباد، تورج؛ باباپور خیرالدین، جلیل و خسروشاهی، جعفر. (1391). نقش سرمایه روانشناختی در بهزیستی روانی با توجه به اثرات تعدیلی سرمایه اجتماعی. پژوهشهای روانشناسی اجتماعی، 1(4)، 37-27.
یوسفیان، فهیمه و اصغریپور، نگار. (1392). مقایسه اثربخشی درمان گروهی شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی و درمان گروهی شناختی رفتاری بر عزت نفس دانشآموزان دختر. مجله اصول بهداشت روانی، 15(59)، 205-215.
Avey, J. B., Patera, J. L., & West, B. J. (2006). The implications of positive psychological capital on employee absenteeism. Journal of Leadership & Organizational Studies, 13(2), 42-60.
Baer, R. A., Smith, G. T., & Allen, K. B. (2004). Assessment of mindfulness by self-report: The Kentucky Inventory of Mindfulness Skills. Assessment, 11(3), 191-206.
Cardaciotto, L. A. (2005.).Assessing mindfulness: the development of a bi-dimensional measure of awareness and acceptance. Doctoral dissertation. University of Drexel, USA.
Diener, E., Oishi, S., & Lucas, R. E. (2003). Personality, culture, and subjective well-being: Emotional and cognitive evaluations of life. Annual Review of Psychology, 54, 403-425.
Goldsmith, A. H., Veum, J. R., & Darity Jr, W. (1997). Unemployment, joblessness, psychological well-being and self-esteem: Theory and evidence. The Journal of Socio-Economics, 26(2), 133-158
Kabat-Zinn , J .(1990). Full catastrophe living: Using the wisdom of your body and mind to face stress, pain and illness. New York, NY: Delacorte.
Kahler, C. W., Spillane, N. S., Day, A. M., Cioe, P. A., Parks, A., Leventhal, A. M., & Brown, R. A. (2015). Positive psychotherapy for smoking cessation: a pilot randomized controlled trial. Nicotine & Tobacco Research, 17(11), 1385-1392.
Lancaster, S. L., Klein, K. P., & Knightly, W. (2016). Mindfulness and relaxation: A comparison of brief, laboratory-based interventions. Mindfulness, 7(3), 614-621
Luthans, F. (2012). Psychological capital: Implications for HRD, retrospective analysis, and future directions. Human Resource Development Quarterly, 23(1), 1-8.
Luthans, F., Youssef, C. M., & Avolio, B. J. (2007). Psychological capital: developing the human competitive edge. New York: Oxford University Press.
Magyar-Moe, J. L. (2009). Therapist's Guide to Positive Psychological Interventions. San Diego: Academic Press.
Parks-Sheiner, A. C. (2009). Positive psychotherapy: Building a model of empirically supported self-help. Dissertation Abstracts International: Section B: The Sciences and Engineering, 70(6), 37-92.
Post, B. C., & Wade, N. G. (2009). Religion and spirituality in psychotherapy: A practice‐friendly review of research. Journal of Clinical Psychology, 65(2), 131-146.
Segal, Z. V., Williams, J. M. G., & Teasdale, J. D. (2002). Mindfulness-based cognitive therapy for depression: A new approach to preventing relapse. New York, NY: Guildford Press.
Seligman, M. E. P., & Csikszentmihalyi, M. (2000). Positive psychology: An introduction. American Psychologist, 55(1), 5-14.
Siu, A. F., Ma, Y., & Chui, F. W. (2016). Maternal mindfulness and child social behavior: The mediating role of the mother-child relationship. Mindfulness, 7(3), 577-583.
Teasdale, J. D., Segal, Z. V., & Williams, M. G. (1995). How doescognitive therapy prevent depressiverelapse and why should attentionalcontrol mindfulness training help?. Behaviour Research and Therapy, 33, 25-39.
Terjesen, M. D., Jacofsky, M., Froh, J., & Digiuseppe, R. A. (2004). Integrating positive psychology into schools: Implications for practice. Psychology in the Schools, 41(1), 163-172.
Zou, H., Chen, X., Lam, L. W. R., & Liu, X. (2016). Psychological capital and conflict management in the entrepreneur-venture capitalist relationship in China: The entrepreneur perspective. International Small Business Journal, 34(4), 446-467.