دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
تعداد مقالات: 6
بررسی نقش واسطه ای سبک های تفکر در بین جهت گیری ارتباطی خانواده و سلامت روان
دوره 9، شماره 1 ، خرداد 1402، صفحه 284-293
چکیده
هدف این پژوهش، بررسی پیشایندهای اجتماعی و فردی سلامت روان در قالب یک مدل علی بود. روش پژوهش از نوع همبستگی و تحلیل مسیر بود. شرکت کنندگان پژوهش 295 نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شیراز بودند که از راه ... بیشتربررسی الگوی ساختاری اشیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی: نقش میانجی ارزش ذاتی تکلیف
دوره 9، شماره 1 ، خرداد 1402، صفحه 294-303
چکیده
هدف پژوهش حاضر بررسی الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روان شناختی با میانجی گری ارزش ذاتی تکلیف بود. روش پژوهش، همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم ... بیشتراثربخشی برنامه سازگاری با خانواده همسر مبتنی بر نظریه قرانی سهم گذاری در ارتقای رضایت زناشویی: مطالعه تک آزمودنی
دوره 9، شماره 1 ، خرداد 1402، صفحه 304-319
چکیده
پژوهش حاضر در سال 1401 باهدف بررسی اثربخشی برنامه مداخلاتی سازگاری با خانواده همسر مبتنی بر نظریه اسلامی سهمگذاری در ارتقای رضایت زناشویی انجام شد. روش پژوهش، شبه آزمایشی و با ساختار طرح تک آزمودنی بود. ... بیشترروان درمانی و عدم صداقت مراجعین؛ مطالعه پدیدارشناسانه از مراجعین
دوره 9، شماره 1 ، خرداد 1402، صفحه 320-335
چکیده
پژوهش حاضر با هدف شناسایی مصادیق عدم صداقت رواندرمانی از دیدگاه مراجع در سال 1402 انجام شد. روش مورداستفاده در این پژوهش، کیفی از نوع پدیدارشناسی توصیفی است. جامعهی آماری این پژوهش شامل همهی مراجعین ... بیشترپیشبینی احساس تنهایی بر اساس سبکهای دلبستگی در افراد با تجربه سوگ رمانتیک
دوره 9، شماره 1 ، خرداد 1402، صفحه 336-345
چکیده
هدف: پژوهش حاضر باهدف پیشبینی احساس تنهایی بر اساس سبکهای دلبستگی در افراد با تجربه سوگ رمانتیک انجام شد.روش: پژوهش حاضر از نوع تحقیقات توصیفی- همبستگی و مقطعی است. در راستای هدف پژوهش از جامعه دانشجویان ... بیشتراثربخشی رنگآمیزی درمانی به روش طرح های ماندالا بر کنترل فکر و اضطراب یادگیری دانشآموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر اهواز
دوره 9، شماره 1 ، خرداد 1402، صفحه 346-357