دوره 10 (1403)
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
تعداد مقالات: 6
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر علایم اضطراب فراگیر مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1395، صفحه 1-20
چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر علایم اضطراب فراگیر مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم انجام شد. در این پژوهش که از نوع نیمه آزمایشی با پیشآزمون- پسآزمون و گروه ... بیشترمقایسهی هوش هیجانی و دلزدگی زناشویی در زنان متقاضی طلاق و زنان عادی
دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1395، صفحه 21-36
چکیده
این پژوهش با هدف مقایسهی هوش هیجانی و دلزدگی زناشویی در زنان متقاضی طلاق و عادی انجام گرفت. این پژوهش از نوع علی مقایسهای است. دادههای پژوهش با استفاده از پرسشنامههای دلزدگی زناشویی و هوش هیجانی ... بیشترپیشبینی صمیمیت اجتماعی بر اساس هوش معنوی با میانجیگری نقش سبک هویت اطلاعاتی در دانشجویان
دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1395، صفحه 37-54
چکیده
این پژوهش باهدف بررسی پیشبینی صمیمیت اجتماعی بر اساس هوش معنوی با میانجیگری نقش سبک هویت اطلاعاتی در دانشجویان انجام شد. پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی است. جامعهی آماری کلیهی دانشجویان دانشگاه ... بیشترمقایسهی ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی در مردان مبتلا و غیرمبتلا به اختلال نارضایتی جنسیتی
دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1395، صفحه 55-74
چکیده
پژوهش حاضر با هدف مقایسهی ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی در مردان مبتلا به اختلال نارضایتی جنسیتی با مردان غیرمبتلا انجام شد. این پژوهش توصیفی از نوع علی- مقایسهای است. نمونهی آماری این پژوهش ... بیشتررابطهی علیّ توکل به خدا و نشاط با اضطراب با نقش میانجیگری امیدواری
دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1395، صفحه 75-96
چکیده
هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطه علیّ توکل به خدا و نشاط با اضطراب از طریق امیدواری بود. جامعهی آماری شامل دانشآموزان دختر سوم متوسطهی دورهی اول ناحیهی 3 آموزش و پرورش اهواز بود که از بین آنها ... بیشترروایی و پایایی مقیاس امتزاجشناختی در دانشجویان
دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1395، صفحه 97-108