اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر رایانه و درمان ذهن- بدن بر نشانه‌های ADHD در کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه- بیش‌فعالی
اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر رایانه و درمان ذهن- بدن بر نشانه‌های ADHD در کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه- بیش‌فعالی

جلیل باباپور؛ تورج هاشمی؛ سیلک لوکس؛ ندا نجفی

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1397، ، صفحه 21-40

https://doi.org/10.22055/jacp.2021.36641.1180

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر رایانه و درمان ذهن- بدن بر نشانه‌های ADHD در کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه- بیش‌فعالی بود. پژوهش حاضر از نوع مطالعات نیمه آزمایشی با طرح پیش‌آزمون- ...  بیشتر