تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی با تکنیک هنردرمانی بر مشکلات رفتاری کودکان
تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی با تکنیک هنردرمانی بر مشکلات رفتاری کودکان

فیروزه ساجدی؛ شقایق بناء

دوره 5، شماره 4 ، اسفند 1398، ، صفحه 1-13

https://doi.org/10.22055/jacp.2022.32358.1136

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش مهارت­های زندگی با تکنیک هنردرمانی بر مشکلات ‌رفتاری کودکان انجام شد. روش پژوهش نیمه‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون-‌پس‌آزمون و گروه کنترل بود. جامعه آماری این پژوهش ...  بیشتر
اثربخشی باغبان درمانی بر مشکلات رفتاری دختران آهسته گام آموزش‌پذیر
اثربخشی باغبان درمانی بر مشکلات رفتاری دختران آهسته گام آموزش‌پذیر

الهه اهنگری؛ محمد طحان؛ علی اکبر ثمری

دوره 3، شماره 1 ، خرداد 1396، ، صفحه 1-16

https://doi.org/10.22055/jacp.2019.25329.1072

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی باغبان‌ درمانی بر کاهش مشکلات رفتاری دختران آهسته ‌گام آموزش‌پذیر بود که به روش پژوهش نیمه‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون-پس‌آزمون با گروه کنترل انجام گرفت. جامعۀ پژوهش حاضر ...  بیشتر