الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانش‌آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت
الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانش‌آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان: نقش میانجی اعتیاد به اینترنت

محمد حسن عموشاهی؛ ساناز شاه سنائی

دوره 8، شماره 4 ، اسفند 1401

https://doi.org/10.22055/jacp.2024.45460.1335

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی براساس سبک هویت و هوش هیجانی در دانش‌آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان با نقش میانجی اعتیاد به اینترنت بود . روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی ...  بیشتر
بررسی رابطه‌ی علّی هیجان‌خواهی و اعتیاد به اینترنت با میانجی‌گری تعلّق به همسالان منحرف در دانش‌جویان
بررسی رابطه‌ی علّی هیجان‌خواهی و اعتیاد به اینترنت با میانجی‌گری تعلّق به همسالان منحرف در دانش‌جویان

عسکر آتش افروز؛ ریحانه ملایی برم سبز؛ غلامحسین مکتبی

دوره 3، شماره 3 ، آذر 1396، ، صفحه 211-224

https://doi.org/10.22055/jacp.2019.30894.1120

چکیده
  این پژوهش با هدف بررسی رابطه‌ی علّی هیجان‌خواهی و اعتیاد به اینترنت با میانجی‌گری تعلّق به همسالان منحرف در دانش‌جویان انجام گرفت. 294 دانش‌جوی سال اول کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با روش نمونه‌گیری ...  بیشتر