فراتحلیل اثربخشی مداخلات انجام شده بر تفکر ارجاعی دانش‌آموزان
فراتحلیل اثربخشی مداخلات انجام شده بر تفکر ارجاعی دانش‌آموزان

سارا کریمی؛ مه سیما پورشهریاری؛ عباس عبداللهی

دوره 8، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 73-82

https://doi.org/10.22055/jacp.2023.39477.1212

چکیده
  این پژوهش با هدف فراتحلیل اثربخشی مداخلات انجام شده بر تفکر ارجاعی دانش‌آموزان انجام شد. جامعه آماری پژوهش، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد، دکتری و تحقیقات چاپ شده در زمینه مداخلات در مجلات و کنفرانس‌های ...  بیشتر
آموزش مهارت‌های فراشناختی بر کاهش تفکّر ارجاعی و بهیود خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با شادکامی پایین
آموزش مهارت‌های فراشناختی بر کاهش تفکّر ارجاعی و بهیود خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با شادکامی پایین

سارا کریمی؛ مرضیه ح حبیبی

دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1396، ، صفحه 321-340

https://doi.org/10.22055/jacp.2020.31990.1131

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر کاهش تفکّر ارجاعی و افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان با شادکامی پایین انجام شد. روش این پژوهش نیمه‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون و پس‌آزمون با ...  بیشتر
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر سبک‌های مقابله‌ای و تاب آوری زنان آسیب دیده از خشونت خانگی
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر سبک‌های مقابله‌ای و تاب آوری زنان آسیب دیده از خشونت خانگی

سارا کریمی؛ امیرحسین بهادیوند چگینی؛ صابر کرمی؛ فاطمه عظیمی راویز؛ زینب قطور

دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1396، ، صفحه 393-410

https://doi.org/10.22055/jacp.2020.31915.1130

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر سبک‌های ‌مقابله‌ای و تاب‌آوری زنان آسیب‌دیده از خشونت خانگی انجام شد. روش پژوهش نیمه‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون و پس‌آزمون با ...  بیشتر